@hfmalaga

Instagram

lunes, 17 de agosto de 2015

Enjoy everything

Me llamo Mamen y nací en Girona hace 33 años. Mis padres son malagueños, pero marcharon a  Cataluña buscando una estabilidad laboral que por aquellos años no se podía encontrar en Andalucía y se conocieron en Palamós. Regresaron a Málaga en el año 83 y ese es el motivo por el que nací en Girona. He trabajado en la hostelería desde los 16 años y a mi en particular es un trabajo que me encanta. Lo más importante para mi son la familia y los amigos, lo demás es secundario. 'Enjoy everything'. #hfmalaga

My name is Mamen and I was born in Girona 33 years ago. My parents are from Malaga, but they went to Catalonia looking for a job security that in those years could not be found in Andalusia and they met in Palamos. They returned to Malaga in 1983 and that is why I was born in Girona. I have worked in the hospitality industry since I was 16 years old and for me in particular is a job I love. The most important thing for me are family and friends, everything else is secondary. 'Enjoy everything'. 



No hay comentarios:

Publicar un comentario