@hfmalaga

Instagram

lunes, 20 de abril de 2015

UROBORO..

Me llamo Marta y nací en Málaga hace 28 años. Soy periodista, creé y dirigí una Agenda cultural de Málaga 'Modernicolas', ahora trabajo como free-lance en comunicación. Este es Iñaki mi pareja.
Yo soy Iñaki y también soy de Málaga, tengo 34 años. Iñaki ¿como conociste a Marta? Yo estaba trabajando dandole al 'Play' sobre 2010, la vi entrar y me dije, es para mi y hasta el día de hoy. Marta es dinámica, divertida, extrovertida, sorpresiva.. Iñaki ¿me das una reflexión? todo es cíclico 'UROBORO'. #hfmalaga

My name is Marta and I was born in Malaga 28 years ago. I´m a journalist and I created and led a Cultural diary of Malaga 'Modernicolas',  now I work as a freelance in communication. He is Iñaki my partner.
I´m Iñaki and I am also from Malaga, I´m 34 years old. Iñaki,  how did you meet Marta? I was working as a DJ on 2010, I saw her go into the bar and I said to myself, she is for me, and in this way until today. Marta is dynamic, fun, outgoing, surprise .. Iñaki, can you give me a personal thought? everything is cyclical 'UROBORO'. 

Marta




Iñaki








No hay comentarios:

Publicar un comentario